A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Рава-Руський
заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3
Рава-Руської міської ради
Львівського району Львівської області

Результати самооцінювання за напрямом "Система оцінювання здобувачів освіти"

 

Результати самооцінювання освітньої діяльності Рава-Руського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3

за напрямком «Система оцінювання  здобувачів освіти»

 

Критерії оцінювання

Індикатори оцінювання

Методи збору інформації

Інструменти

Результати самооцінювання

В

Д

ВП

Н

2.1. Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень

2.1.1. Здобувачі освіти отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень

2.1.1.1. У закладі оприлюднено критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень

2.1.1.1. Вивчення документації, спостереження, опитування

2.1.1.1. Вивчення документації, форма спостереження, анкета

 

+

 

 

2.1.1.2. Частка здобувачів освіти, які в закладі освіти отримують інформацію про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень

2.1.1.2. Опитування

2.1.1.2. Анкета

 

+

 

 

2.1.2. Система оцінювання в закладі освіти сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання

2.1.2.1. Частка педагогічних працівників, які застосовують систему оцінювання, спрямовану на реалізацію компетентнісного підходу

2.1.2.1. Спостереження

2.1.2.1. Форма спостереження

 

+

 

 

2.1.3. Здобувачі освіти вважають оцінювання результатів навчання справедливим і об’єктивним

2.1.3.1. Частка здобувачів освіти, які вважають оцінювання результатів їх навчання у закладі освіти справедливим і об’єктивним

2.1.3.1. Опитування

2.1.3.1. Анкета

 

+

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

12/4=3 достатній

2.2. Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти

2.2.1. У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти

2.2.1.1. У закладі освіти систематично проводяться моніторинги результатів навчання здобувачів освіти

2.2.1.1. Вивчення документації, опитування

2.2.1.1. Вивчення документації, анкета

 

+

 

 

2.2.1.2. За результатами моніторингів здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти, приймаються рішення щодо їх коригування

2.2.1.2. Опитування

2.2.1.2. Анкета

 

+

 

 

2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання

2.2.2.1. Педагогічні працівники за допомогою оцінювання відстежують особистісний поступ здобувачів освіти, формують у них позитивну самооцінку, відзначають досягнення, підтримують бажання навчатися, запобігають побоюванням помилитися

2.2.2.1. Спостереження, опитування

2.2.2.1. Форма спостереження, анкета

 

+

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

9/3=3 достатній

2.3. Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання

2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання

2.3.1.1. Педагогічні працівників надають здобувачам освіти необхідну допомогу в навчальній діяльності

2.3.1.1. Опитування

2.3.1.1. Анкета

 

+

 

 

2.3.1.2. Частка здобувачів освіти, які відповідально ставляться до процесу навчання, оволодіння освітньою програмою

2.3.1.2. Опитування

2.3.1.2. Анкета

 

+

 

 

2.3.2. Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти

2.3.2.1. Педагогічні працівники в системі оцінювання навчальних досягнень використовують прийоми самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти

2.3.2.1. Спостереження, опитування

2.3.2.1. Форма спостереження, анкета

 

+

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

9/3=3 достатній

Напрям «Система оцінювання  здобувачів освіти»

 

 

 

 

 

 

10

 

 

30/10=3 достатній

                                       

 

2.1. НАЯВНІСТЬ ВІДКРИТОЇ, ПРОЗОРОЇ І ЗРОЗУМІЛОЇ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЇХ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ – достатній

2.2. ЗАСТОСУАННЯ ВНУТРІШНЬОГО МОНІТОРИНГУ, ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ СИСТЕМАТИЧНЕ ВІДСТЕЖЕННЯ ТА КОРИГУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ КОЖНОГО ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ  – достатній

2.3. СПРЯМОВАНІСТЬ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ВІДПОВІДПЛЬНОСТІ ЗА РЕЗУЛЬТАТИ СВОГО НАВЧАННЯ, ЗДАТНОСТІ ДО САМООЦІНЮВАННЯ достатній

РІВЕНЬ ОЦІНЮВАННЯ ЗА НАПРЯМКОМ 2. СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ - ДОСТАТНІЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень