Результати самооцінювання за напрямом "Система оцінювання здобувачів освіти"
Результати самооцінювання освітньої діяльності Рава-Руського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3
за напрямком «Система оцінювання здобувачів освіти»
Критерії оцінювання |
Індикатори оцінювання |
Методи збору інформації |
Інструменти |
Результати самооцінювання |
|||||||||||||||
В |
Д |
ВП |
Н |
||||||||||||||||
2.1. Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень |
|||||||||||||||||||
2.1.1. Здобувачі освіти отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень |
2.1.1.1. У закладі оприлюднено критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень |
2.1.1.1. Вивчення документації, спостереження, опитування |
2.1.1.1. Вивчення документації, форма спостереження, анкета |
|
+ |
|
|
||||||||||||
2.1.1.2. Частка здобувачів освіти, які в закладі освіти отримують інформацію про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень |
2.1.1.2. Опитування |
2.1.1.2. Анкета |
|
+ |
|
|
|||||||||||||
2.1.2. Система оцінювання в закладі освіти сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання |
2.1.2.1. Частка педагогічних працівників, які застосовують систему оцінювання, спрямовану на реалізацію компетентнісного підходу |
2.1.2.1. Спостереження |
2.1.2.1. Форма спостереження |
|
+ |
|
|
||||||||||||
2.1.3. Здобувачі освіти вважають оцінювання результатів навчання справедливим і об’єктивним |
2.1.3.1. Частка здобувачів освіти, які вважають оцінювання результатів їх навчання у закладі освіти справедливим і об’єктивним |
2.1.3.1. Опитування |
2.1.3.1. Анкета |
|
+ |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
4 |
|
|
||||||||||||
12/4=3 достатній |
|||||||||||||||||||
2.2. Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти |
|||||||||||||||||||
2.2.1. У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти |
2.2.1.1. У закладі освіти систематично проводяться моніторинги результатів навчання здобувачів освіти |
2.2.1.1. Вивчення документації, опитування |
2.2.1.1. Вивчення документації, анкета |
|
+ |
|
|
||||||||||||
2.2.1.2. За результатами моніторингів здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти, приймаються рішення щодо їх коригування |
2.2.1.2. Опитування |
2.2.1.2. Анкета |
|
+ |
|
|
|||||||||||||
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання |
2.2.2.1. Педагогічні працівники за допомогою оцінювання відстежують особистісний поступ здобувачів освіти, формують у них позитивну самооцінку, відзначають досягнення, підтримують бажання навчатися, запобігають побоюванням помилитися |
2.2.2.1. Спостереження, опитування |
2.2.2.1. Форма спостереження, анкета |
|
+ |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
3 |
|
|
||||||||||||
9/3=3 достатній |
|||||||||||||||||||
2.3. Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
|||||||||||||||||||
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання |
2.3.1.1. Педагогічні працівників надають здобувачам освіти необхідну допомогу в навчальній діяльності |
2.3.1.1. Опитування |
2.3.1.1. Анкета |
|
+ |
|
|
||||||||||||
2.3.1.2. Частка здобувачів освіти, які відповідально ставляться до процесу навчання, оволодіння освітньою програмою |
2.3.1.2. Опитування |
2.3.1.2. Анкета |
|
+ |
|
|
|||||||||||||
2.3.2. Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти |
2.3.2.1. Педагогічні працівники в системі оцінювання навчальних досягнень використовують прийоми самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти |
2.3.2.1. Спостереження, опитування |
2.3.2.1. Форма спостереження, анкета |
|
+ |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
3 |
|
|
||||||||||||
9/3=3 достатній |
|||||||||||||||||||
Напрям «Система оцінювання здобувачів освіти» |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
10 |
|
|
||||||||||||
30/10=3 достатній |
|||||||||||||||||||
2.1. НАЯВНІСТЬ ВІДКРИТОЇ, ПРОЗОРОЇ І ЗРОЗУМІЛОЇ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЇХ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ – достатній
2.2. ЗАСТОСУАННЯ ВНУТРІШНЬОГО МОНІТОРИНГУ, ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ СИСТЕМАТИЧНЕ ВІДСТЕЖЕННЯ ТА КОРИГУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ КОЖНОГО ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ – достатній
2.3. СПРЯМОВАНІСТЬ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ВІДПОВІДПЛЬНОСТІ ЗА РЕЗУЛЬТАТИ СВОГО НАВЧАННЯ, ЗДАТНОСТІ ДО САМООЦІНЮВАННЯ – достатній
РІВЕНЬ ОЦІНЮВАННЯ ЗА НАПРЯМКОМ 2. СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ - ДОСТАТНІЙ